Wednesday, April 2, 2014

Õppetöö analüüs

Koolis on täitsa hästi. Hinded võiksid mul olla muidugi paremad kõikides ainetes. Ise ma nendega väga rahul ei ole, kuid ma üritan anda endast parima. Matemaatikas võiks mul paremini minna, kuid see aine lihtsalt ei sobi mulle ja ei saa sellest aru. Proovin vähemalt üleminekueksami ära teha. Loodan, et sellega läheb hästi.

Sellel aastal ei ole me väga palju reisidel käinud. Kõige rohkem meeldis mulle Rootsi reis mis oli väga tore ja eriti sellepärast, et ma käisin seal esimest korda. Muidugi on mulle meelde jäänud Tallinna reis mis oli ka väga lahe. Käisime Nõmme seikluspargis, teletornis ja rocca al mares. Käisin ka sõbrannaga Tallinnas Simple Sessionil juba teist aastat. Seal oli ka väga lahe nagu alati.

                                            

                                            

                                             

No comments:

Post a Comment